جذب دژاگه توسط پرسپولیس

تاریخ ثبت خبر :6/10/2016

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس مبلغ یک میلیون دلار برای جذب دژاگه کنار گذاشته و ظاهراً حسین هدایتی پرداخت این مبلغ را تقبل کرده است. هافبک 30 ساله تیم ملی هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته اما بعید است برای ادامه فعالیت خود به ایران بیاید

البته خدا را شکر این مسئول پرسپولیسی که آقای دلال با او صحبت کرده، با مناسبات فوتبال به خوبی آشنایی داشته و به شوخی گفته است: «اگه می‌تونی اشکان رو بگیر!»
اما با این وجود این افراد در لباس مدیر برنامه، ایجنت و واسطه سعی می‌کنند خودشان را به مدیران باشگاهی نزدیک کرده و با پیشنهادات دروغین و غیرواقعی به اهداف دیگر برسند. همه این دروغ‌ها نیز در راستای سوء استفاده از ناآگاهی مدیران باشگاهی و فروش بازیکنان بی‌کیفیت است.
آقای دلال در حالی ادعای آوردن اشکان دژاگه به ایران را مطرح می‌کند که ستاره تیم ملی کشورمان از فولام انگلیس به العربی قطر پیوست. هزینه قرارداد اشکان 9 میلیون پوند بوده که 5 میلیون پوند آن به دژاگه و 4 میلیون پوند به فولام رسید. البته منابع غیررسمی می‌گویند العربی قطر برای خرید دژاگه 5 میلیون پوند به فولام پرداخت کرده است. همچنین این هافبک ایرانی دستمزدی معادل 4 میلیون پوند از تیم قطری دریافت کرده است. دژاگه درحالی با قرارداد 4 ساله به العربی پیوست که پیشنهادات خوبی از لیگ برتر انگلیس و بوندس‌لیگا داشت اما پیشنهاد مالی فوق‌العاده تیم قطری او را مجاب کرد به قطر برود.