رایزنی‌ها برای حضور شرکت هوایی بمباردیه کانادا در ایران

تاریخ ثبت خبر :4/25/2016

شرکت کانادایی بمباردیه فعال در امور هوایی و ساخت تجهیزات هوا فضا دیدارهایی را با برخی مقامات منطقه آزاد قشم ایران به منظور بررسی چشم انداز راه اندازی خط هوایی چون شرکت های دیگر برای سهیم شدن در بازار بکر بخش هوایی ایران بعد از رفع تحریم ها انجام داد.

مقام های بخش منطقه آزاد تجاری قشم دیدارهایی را با پیر بودین مدیر اجرایی شرکت بمباردیه در زمینه پروژه برقراری خط هوایی در جزیره قشم واقع در جنوب ایران انجام دادند.

"خبر خوان وبسایت مهاجرت ایرانی"

شرکت های فعال هوا فضا در جستجوی یافتن جایگاهی در ایران بعد از رفع تحریم های اقتصادی هستند به طوری که شرکت آمریکایی بوئینگ گفت وگوهایی را با شرکت های هوایی ایران در اوائل ماه جاری برگزار نمود. حسن روحانی رییس جمهور ایران نیز سفارش خرید 118 فروند هواپیمای مسافربری به ارزش 27 میلیارد دلار از شرکت ایرباس را در ژانویه سال جاری صادر نمود.

یک سخنگوی منطقه آزاد تجاری قشم که به دلیل حساسیت مذاکرات مایل به افشای نامش نبود در این زمینه گفت که مقام های منطقه آزاد تجاری قشم هرچند که با دیگر شرکت های هوایی نیز گفت وگوهایی را برگزار کرده اند، اما مایل به رسیدن توافق با شرکت هوایی بمباردیه در 2 ماه آینده هستند. این مقام ایرانی همچنین از اظهار نظر درباره هزینه این پروژه یا میزان حضور شرکت کانادایی در این طرح خودداری نمود.

"خبر خوان وبسایت مهاجرت ایرانی"

بر اساس ارزیابی شرکت بمباردیه ایران در دهه آینده به حدود 300 هواپیمای مسافربری نیاز دارد.

خانم ماریانلا دلاباررا مدیر بخش روابط عمومی و ارتباطات این شرکت در گفت و گویی تلفنی در این زمینه گفت: ما رایزنی های مداومی را با ایرانی ها در زمینه امور اکتشافی و نیازهای منطقه و آنچه که می توان انجام داد، برگزار کردیم.

"خبر خوان وبسایت مهاجرت ایرانی"

مدیر بخش روابط عمومی شرکت بمباردیه در خاتمه با تایید سفر مدیر شرکتش به ایران از اظهار نظر درباره محتوای گفت وگوها خودداری کرد و تنها افزود که شرکت بمباردیه فرصت های قابل توجهی را در منطقه و در بخش هوانوردی تجاری دارد.