همصدایی کانادا و شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران

تاریخ ثبت خبر :6/6/2016

وزرای خارجه شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس و کانادا بار دیگر ادعای واهی خود مبنی بر «حمایت ایران از تروریسم» را تکرار کردند.



به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزرای امور خارجه شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس و کانادا روز دوشنبه در عربستان بر تقویت همکاری دوجانبه در زمینه مقابله با گروه تکفیری صهیونییستی داعش و دیگر گروه های افراطی تاکید کردند.
 

 

دو طرف به ویژه در بیانیه پایانی بر لزوم خشکاندن منابع مالی این جنبش ها تاکید و اعلام کردند اقدام علیه داعش و دیگر گروه های تروریستی، جنگ علیه ترور است.
 

 “وبسایت مهاجرت ایرانی

استفان دیون، وزیر خارجه کانادا، و همتایانش که در جده گردهم آمده بودند همچنین تصمیم گرفتند همکاری خود را برای ریشه کن کردن تروریسم ، به ویژه دو برابر کردن تلاش ها برای جلوگیری از ورود موج تروریست های خارجی به عراق و سوریه، تشدید کنند.
 

 “وبسایت مهاجرت ایرانی

دیون پیشتر روز شنبه از اجرای برنامه مشارکت راهبردی امنیتی با تونس برای دوره اولیه سه ساله با هدف حمایت از این کشور در مقابله با تروریسم خبر داده بود.
 

 “وبسایت مهاجرت ایرانی

وزرای امور خارجه شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس و کانادا ضمن حمایت از تلاش های دولت عراق برای حفظ ثبات و امنیت، بار دیگر با تکرار ادعاهای گذشته « حمایت ایران از تروریسم و اقدامات این کشور که ثبات منطقه را برهم می زند» رد و اعلام کردند قصد دارند باهم با دخالت های آن (ایران) در منطقه مقابله کنند.
 

 “وبسایت مهاجرت ایرانی

عربستان، بحرین، کویت، عمان، قطر و امارات شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس هستند.