کشف مواد مخدر از مسافر کانادا

تاریخ ثبت خبر :5/10/2016

فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه از کشف مقادیری مواد مخدر از مسافر کرمانشاهی خبر داد که قصد سفر به کانادا را داشت.
 مواد مخدر کشف مواد مخدر از مسافر کانادا

"خبر خوان وبسایت مهاجرت ایرانی"

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از فارس، مهدی رستمی اظهار کرد: مقادیری مواد مخدر از مسافر کرمانشاهی کشف شد که قصد سفر به کانادا را داشت.
 
رستمی با اشاره به اینکه عوامل بازرسی پایانه پروازهای داخلی حین کنترل مسافرین خروجی به بار یکی از مسافرین مشکوک شدند، گفت: این فرد پزشک آزمایشگاه و ساکن کشور کانادا بود که با بررسی دقیق‌تر و با استفاده از شگردهای خاص پلیس و بازرسی انجام شده موفق شدند مقدار 394 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 100 گرم مواد مخدر از نوع شیره تریاک را از وی کشف کنند.

"خبر خوان وبسایت مهاجرت ایرانی"

به گفته فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی شهید آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه، متهم به‌صورت بسیار ماهرانه مواد مخدر را در داخل جدار چمدان جاسازی کرده بود و قصد داشت کرمانشاه را به مقصد تهران و از آن‌جا به مقصد کانادا ترک کند.

"خبر خوان وبسایت مهاجرت ایرانی"

این مسئول با اشاره به اینکه متهم در انجام بازجویی به‌عمل آمده عنوان کرد که به‌دلیل گرانی مواد مخدر در کانادا قصد بردن این مواد از ایران را داشته است، گفت: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.