طراحی سایت اختصاصی

ترکیب دانش و خلاقیت در خلق وب سایت های حرفه ای

قیمت طراحی سایت

بررسی انواع قیمت و تعرفه طراحی سایت در تهران (سال 1402)

سئو سایت

بهبود چشمگیر رتبه در نتایج جستجو بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل

طراحی سایت

شرکت آوینا پرداز متشکل از تیم های جوان و خلاق طراحی در کنار واحد تحقیق و توسعه ، همگام با آخرین دانش روز دنیا، تمام نیروی خود را در جهت طراحی وب سایت های حرفه ای و متمایز، جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان به عنوان شرکای تجاری خود بکار گرفته است. شرکت آوینا پرداز استوار بر اصول مشتری مداری ، پشتیبانی گسترده و انطباق با دانش روز دنیا توانسته سهم مهمی در بازار IT کشور بدست آورد. طراحی وب سایت های پیچیده فروشگاهی ، طراحی سایت های حرفه ای و طرح های خلاقانه و هم چنین بهینه سازی و سئو سایت به صورت تخصصی از افتخارات این شرکت می باشد.

سئو سایت

تدوین و اجرای استانداردهای لازم در جهت بهبود عملکرد و جایگاه وبسایت در موتورهای جستجو

آنلاین مارکتینک

کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق رسانه و ابزار آنلاین

باشگاه مشتریان

فراهم نمودن زمینه تجربه‌ای عالی و متمایز در محیط وب برای مشتریان

طراحی سایت آوینا پرداز

طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی بر پایه نیاز مشتریان با بروزترین متد روز دنیا

طراحی سایت فروشگاهی

مجموعه ی متنوعی از ابزارها و امکانات یکپارچه برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

نمونه کارهای طراحی سایت

برخی از نمونه پروژه های طراحی وب سایت توسط تیم آوینا پرداز را در این صفحه مشاهده کنید

طراحی سایت آوینا پرداز

ویژگی طراحی وب سایت و سئو شرکت آوینا پرداز

جدیترین تکنولوژی های روز دنیا
تیم تحقیق و توسعه (R & D) شرکت آوینا پرداز همواره به دنبال جدیدترین و آخرین روش های دنیا برای طراحی سایت و نرم افزار می باشد تا بدین وسیله سرعت و کیفیت سایتها و نرم افزارهای تولید شده همیشه در سطح استاندارد های روز جهان قرار گیرد. تیم بهینه سازی و سئو شرکت آوینا پرداز نیز با در اختیار داشتن آخرین اخبار و اطلاعات از موتورهای جستجوی بزرگ دنیا نظیر گوگل (Google) ، بینگ (Bing) و ... بهترین راهکارها را در جهت افزایش رتبه و بهبود جایگاه وب سایت های مشتریان استفاده می نمایند.
امنیت بالای وب سایت
برخلاف بسیاری از شرکتهای دیگر طراحی سایت، همواره اطمینان از امنیت بالای وب سایت های طراحی شده توسط شرکت آوینا پرداز یکی مسائل اصلی مورد توجه بوده است.با توجه به هک شدن روزانه وب سایت های مختلف و جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مشتریان تمام واحدهای مربوط به طراحی و توسعه وب سایت، مکلف شده اند تا همه توان خود را برای بالا بردن امنیت وب سایتها و نرم افزارهای تولید شده بکار گیرند.ما با استفاده از آخرین استاندارها و نرم افزارهای امنیتی جهان این اطمینان را به مشتریان خود می دهیم که تمامی وب سایت های طراحی شده در بالاترین سطوح از نظر امنیت قرار خواهد گرفت.
خلاقیت
خلاقیت و بکارگیری ذوق و سلیقه، خصوصا در طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است.این خلاقیت در طراحی شامل استفاده از ویژگی های گرافیکی ، قرار دادن محتوا و مطالب وب سایت در جای مناسب ، راهنمایی صحیح بازدید کننده به سمت مطالب اصلی و بسیاری نکات مهم دیگر می شود که غالبا خیلی از این موارد مهم از طرف شرکت های طراحی سایت نادیده گرفته می شود. واحد طراحی و آنالیز شرکت آوینا پرداز از تیم های بسیار خلاق و با تجربه تشکیل شده که بهترین راهکارها برای هرچه بهتر شدن دراختیار شما قرار خواهند داد. .
درباره ما
طراحی سایت آوینا پرداز

تخصص ما، آفرینش آنچه در اندیشه شماست !

شرکت آوینا پرداز مفتخر است با استفاده از روش های نوین درطراحی و برنامه نویسی تمام انتظارات مشتریان خود را از یک وب سایت ایده آل مرتفع سازد و همچنین با استفاده از دانش روز و تجربه، بهترین شرایط را برای بهینه سازی و بهبود رتبه وب سایت فراهم آورد.

آخرین مقالات طراحی سایت آوینا


مراحل طراحی سایت در شرکت آوینا پرداز

مراحل طراحی سایت در شرکت آوینا پرداز

شرکت آوینا پرداز با تکیه بر تجربه و دانش بالای اعضای واحد طراحی و برنامه نویسی خود قادر به انجام مشکلترین و پیچیده ترین پروژه های طراحی سایت با استفاده از تکنولوژی های روز جهان است که کیفیت ، سرعت و امنیت وب سایت های طراحی شده را تضمین می نماید.با استفاده از آخرین فناوری ها باز شدن و مرور سایت ها بسیار سریعتر و روان تر شده و در کنار آن درصورت نیاز به ایجاد تغییرات جزئی یا کلی در آینده ، این امر بسیار راحت تر و با صرف وقت و هزینه کمتری انجام خواهد شد.

بطور کلی مراحل انجام پروژه های طراحی وب سایت در شرکت آوینا پرداز به شرح زیر است:

انجام مشاوره و بررسی انتظارات مشتری از وب سایت
شروع برنامه نویسی و انجام طراحی های اولیه وب سایت
تایید نهایی ، کنترل کیفیت و برطرف سازی مشکلات
تحویل پروژه و آموزش کار با پنل مدیریتی وب سایت به مشتری
طراحی سایت آوینا پرداز

آخرین پروژه های طراحی وب سایت آوینا

تیم طراحی وب سایت شرکت آوینا پرداز به این باور دارد که "هیچ چیز غیر ممکن نیست" و در عمل نیز بارها این باور خود را به اثبات رسانده است.یکی رسالت های ما همفکری و راهنمایی و نهایتا ساخت وب سایتی است که شما در اندیشه خود طراحی کرده اید.

سئو سایت

چه چیزهایی ما را به یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای تبدیل می کند ؟

شما قطعا تمایل دارید با افرادی با سطح دانش بالا کار کنید که میتوانند جواب سوالات شما را به بهترین شکل داده و راهنمای شما در مسیر طراحی یک وب سایت ایده آل باشند.تیم طراحی سایت شرکت آوینا متشکل از طراحان و برنامه نویسان بسیار حرفه ایی و با سابقه طولانی در طراحی و خلق وب سایت های اختصاصی و استثنایی آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشد.

طراحی وب سایت حرفه ای نیاز به یک تیم حرفه ای دارد تا بتوانید به آنها تکیه کنید و بهترین مشاوره ها را از آنها بگیرید.ما سالها وقت صرف تمرین و پالایش مهارت های خود نموده ایم.تیم طراحی سایت آوینا همواره برفراز آخرین تکنولوژی های روز دنیا ایستاده و آماده است تا دانش خود را برای هدفی بزرگتر و طراحی هرچه بهتر با شما سهیم شود. تیم پشتیبانی شرکت آوینا پرداز در کنار طراحان وب سایت این اطمینان را به شما میدهند که همواره در دسترس شما و آماده ارائه پاسخ به سوالات و رفع مشکلات شماست.

طراحی سایت
پشتیبانی حرفه ای
پشتیبانی حرفه ای
طراحان حرفه ای
طراحان حرفه ای
مشاوران حرفه ای
مشاوران حرفه ای
وبسایت حرفه ای
وبسایت حرفه ای

captcha

شركت نرم افزاری آوینا پرداز با به كارگیری استانداردهای جهانی و استفاده از نیروهای متخصص متعهد و خلاق تلاش دارد كسب و كار مشتریانش را با ارائه محصولات كیفی و پشتیبانی گسترده به عنوان شركای تجاری خود ، توسعه دهد.


آدرس: تهران - بلوار مرزداران - خیابان سرسبز شمالی - پلاک 2

تلفن: 26766994(21)98+

پست الکترونیک: info[at]avinapardaz.com