انتقاد دیده بان حقوق بشر نسبت به پیشنهاد وزیر مهاجرت استرالیا

تاریخ ثبت خبر :4/7/2018

از زمانی که دولت استرالیا در 19 آپریل 2017 اعلام کرد که تغییراتی را در برنامه مهاجرت اسپانسرشیپ استرالیا اعمال خواهد کرد، تغییرات جدیدی در این برنامه و جزئیات آن در ژانویه 2018 و سپس در مارچ 2018 داده شد. 
البته طرح نهایی این برنامه توسط دولت فدرال استرالیا و مقامات اداره مهاجرت استرالیا هنوز بطور کامل و نهایی اعلام نشده اما برخی از تغییرات برنامه های مهاجرت Skill worker و اسپانسر شیپی در لینکی توسط مقامات اداره مهاجرت این کشور جهت اطلاع متقاضیان و داوطلبان شرکت در این برنامه جهت اخذ ویزای استرالیا، آورده شده: 
https://www.homeaffairs.gov.au/trav/work/newsletters/january-2018#
اداره مهاجرت استرالیا هر چند سال یکبار فهرستی از مشاغل و شرایط دریافت ویزای Skill worker استرالیا و همچنین ویزای اسپانسرشیپ تهیه و ارائه می دهد. گفتنی است که بنا بر آخرین خبرها، قسمت عمده تغییرات مورد نظر دولت استرالیا جهت پر کردن و فراهم کردن فرصت های شغلی مورد نیاز در این کشور، قرار بود که این تغییرات تا 17 ژانویه نهایی شوند اما به دلیل برخی تغییرات جدید این امر به تعویق افتاد. این تغییرات در قوانین مهاجرت این کشور، موجب لغو و یا تغییرات در پرونده هایی که در دست بررسی هستند و تکلیف آنها مشخص نیست، نمی شود. 
قوانین جدید بطور کامل بزودی اعلام خواهند شد.