تیم والیبال ساحلی ایران به استرالیا رفت

تاریخ ثبت خبر :6/19/2016

مرحله نهایی مسابقه های والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیا در روزهای 4 تا 6 تیرماه امسال با حضور هشت تیم ایران، قطر، قزاقستان، ژاپن، نیوزیلند، اندونزی، چین و استرالیا (میزبان) برگزار می شود.
تیم های الف و ب کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها، به مصاف یکدیگر می روند و اگر نتایج مساوی شود، دیدار سوم تعیین کننده تیم برنده خواهد بود. 

همچنین مرحله مقدماتی این پیکارها در دو گروه، چهار تیمی پیگیری خواهد شد.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با پنج بازیکن شامل رحمان رئوفی، بهمن سالمی، بهمن قلی پوری، عبدالحامد میرزاعلی و کمال قریشی ساعت 4 بامداد امروز (یکشنبه) تهران را به مقصد استرالیا ترک کردند.

ملی پوشان کشورمان ابتدا به دبی می روند، از فرودگاه این شهر راهی سیدنی استرالیا خواهند شد و در سومین پرواز از سیدنی عازم شهر «کارینز» محل برگزاری رقابت های والیبال ساحلی مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 در قاره آسیا می شوند.

قهرمان مرحله نهایی رقابت های انتخابی سهمیه مستقیم المپیک 2016 ریو را به دست می آورد و تیم های دوم و سوم نیز به رقابت های انتحابی بین قاره ای سوچی روسیه که با حضور تیم های دوم و سوم قاره های دیگر در روزهای 16 تا 20 تیرماه امسال برگزار می شود، صعود می کنند.

دومین مرحله مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیا در روزهای 23 تا 25 اردیبهشت ماه امسال به میزبانی شهر کالاسین تایلند برگزار شد و تیم ایران به مقام قهرمانی دست یافت.