دورتموند انتقال اوبامیانگ در زمستان را تکذیب کرد

تاریخ ثبت خبر :7/22/2017

پیر امریک اوبامیانگ توانست فصل درخشانی را بورسیادورتموند پشت سر بگذارد و با پیراهن این تیم عنوان آقای گلی را به دست آورد. پیش‌بینی می‌شد که این مهاجم سرشناس گابنی در تابستان راهی یک تیم بزرگ اروپایی شود. از پاری سن ژرمن، رئال مادرید، پاری ‌سن‌ ژرمن و چلسی به عنوان مشتریان بزرگ و جدی این بازیکن سخن به میان آمد اما هنوز او راهی هیچ تیمی نشده است.

روزنامه سرشناس و معتبر بیلد آلمان دست به افشاگری بزرگی درباره این مهاجم گابنی زد و نوشت که این بازیکن سرشناس با یک باشگاه چینی به توافق نهایی رسیده و زمستان راهی لیگ چین خواهد شد.

 به نوشته بیلد اوبامیانگ پیشنهاد تیم‌های بزرگ اروپایی را برای کسب درآمد بیشتر در لیگ چین رد کرد و در زمستان راهی این لیگ می‌شود. به این ترتیب اوبامیانگ دورتموند در نیم فصل نخست رقابت‌های بوندسلیگا در تیمش باقی خواهد ماند و بعد از آن راهی لیگ چین برای انتقال به تیم تیانجین می‌شود.

اما میشاییل سورک، مدیر ورزشی مشکی و زردپوشان اظهار دارد پنجره نقل و انتقالات برای این گلزن 28 ساله برای کل فصل جدید بسته شده است.

وی افزود: در مورد انتقال اوبامیانگ تماسی با هیچ باشگاهی نداشته‌ایم.به این ترتیب با هیچ تیمی برای انتقال وی در زمستان توافق نکرده‌ایم.