نتیجه و خلاصه بازی آلمان لهستان یورو 2016

تاریخ ثبت خبر :6/17/2016

آلمان و لهستان، دو تیم پیروز هفته اول گروه سوم بودند. برد در این بازی برای هر یک از دو تیم می توانست گام بلندی برای صدرنشینی باشد.

شاگردان یواخیم لوو در دیدار اول خود در یورو 2016 موفق شدند با نتیجه 2-0 اوکراین را شکست دهند و در صدر جدول گروه قرار بگیرند. 
قهرمان جهان که به عنوان مدعی اول قهرمانی شناخته می‌شود، شروع خوبی در یورو داشت ، امشب دیدار نسبتا سخت خود را در این رقابت‌ها برگزار کرد.

لهستان نیز با شکست ایرلند موفق شد سه امتیاز را در بازی اول به دست آورد و پایین تر از آلمان در رده ی دوم گروه C قرار گرفته است.
در نهایت بازی حساس دو تیم با نتیجه 0 – 0 به پایان رسید.
خلاصه گزارش بازی
نیمه اول بازی آلمان لهستان

در دقایق ابتدایی بازی از سوی دو تیم پراشتباه دنبال می شد. دقیقه 4 اولین موقعیت بازی برای آلمان پدید آمد. ارسال درکسلر از سمت راست محوطه لهستان با ضربه سر گوتسه همراه شد، توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. آلمان بیش از حریف مالکیت توپ را در اختیار داشت اما این مالکیت منجر به ایجاد موقعیت چندانی نمی شد. 

در دقیقه 16 بازی توپ گیری مولر از پیشچک، موقعیت دیگری برای آلمان ایجاد کرد. مولر به داخل محوطه آمد و پاس او در محوطه به کروس رسید، ضربه کروس از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 25 لهستانی ها برای دقایقی جلو کشیدند، اما این جلو کشیدن نیز ضربه ای به سمت چارچوب مانشافت به همراه نداشت. 

آلمان با برتری در مالکیت کماکان توان موقعیت سازی نداشت، نبود مهاجم هدف سانترها را بی ثمر کرده بود و در آن سو نبود خلاقیت مانع از نفوذ به قلب دفاع حریف می شد. 

بازی بدون احتساب وقت های تلف شده با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.



نیمه دوم نیمه اول بازی آلمان لهستان

نیمه دوم در آغاز شباهتی به نیمه اول نداشت. در همان دقیقه ابتدایی حرکت ترکیبی بلاژیکوفسکی و گروشیتسکی با ارسال توپ به شش قدم برای میلیک همراه شد که میلیک قدر این توپ عالی را ندانست و ضربه سر او به بیرون رفت.



1 دقیقه بعد کروس با یک پاس عالی گوتسه را در داخل محوطه لهستان صاحب توپ کرد، گوتسه توپ را به همان جایی زد که فابیانسکی حضور داشت.



دقیقه 52 پاس طولی پیشچک یک ضدحمله برای لهستان به همراه داشت که تکل هوملس مانع از پیشروی میلیک شد. دقیقه 53 نوبت پازدان بود که مانع از توپ گیری مولر در محوطه جریمه لهستان شود.

دقیقه 57 روی خطای مولر یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه آلمان برای لهستان به دست آمد. لواندوفسکی توپ را برای میلیک کاشت، ضربه میلیک از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد روی یک ضدحمله لوا میان دو مدافع میانی مانشافت صاحب توپ شد، بواتنگ از راه رسید و با یک تکل عالی مانع از شوت زنی لوا در محوطه آلمان شد.

در دقیقه 65 شوت کروس با اختلاف اندک از بالای دروازه لهستان به بیرون رفت.

دقیقه 69 باز هم نوبت میلیک بود که موقعیت خراب کرد، پاس عالی که روی نقطه پنالتی به میلیک رسیده بود، با سایه زنی او به هدر رفت. روی توپ برگشتی ضدحمله برای آلمان به دست آمد، شورله با یک پاس کات بک اوزیل را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد، ضربه بغل پای اوزیل با دستان فابیانسکی به کرنر رفت.

در ادامه از شدت موقعیت ها کاسته شد اما بازی کماکان سرعت بالایی داشت. مربیان تعویض ها را آغاز کردند اما آن ها نیز نتیجه بخش نبودند.

یواخیم لوو که از بازی با مهاجم کاذب نتیجه ای نگرفته بود، ماریو گومز را وارد میدان کرد اما در اوقات اندک باقی مانده این تعویض نیز چاره ساز نبود.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید. اولین صفر صفر یورو 2016 رقم خورد، دو تیم چهار امتیازی شدند و باز هم سندرم بازی دوم برای مانشافت!