هواداران ترکیب سرخابی ها در دربی آلمان را انتخاب می‌کنند

تاریخ ثبت خبر :7/5/2017

بر طبق برنامه تایین شده از سمت اسپانسردو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مقرر شد این دو تیم 25 تیر در استادیوم بیله‌فلد آلمان یک دربی دوستانه را برگزار کنند .این در حالی است که با توجه به جذابیت همیشگی دیدار های این 2 تیم قطعاً ایرانی‌های بسیاری در سطح قاره اروپا علاقه‌مند به دیدن این بازی خواهند بود.

این به گونه ای است که با برنامه تایین شده که قرار است اتفاق‌های دیدنی در این بازی برای دو تیم و هوادارانشان اتفاق بیافتد. با طرح و برنامه‌ای که از سوی اسپانسر باشگاه ها و سامانه هواداری 3090 قرار است صورت گیرد از هواداران 2 تیم خواسته شده تا به صورت پیام کوتاه ترکیب و بازیکنان مورد نظرشان برای این بازی را انتخاب کنند تا به نوعی هواداران هم در این بازی دیدنی سهمی داشته باشند.

بر این اساس، قرار است نسبت به آرائی که هر کدام از بازیکنان در هر پست بازی شان به دست می‌آورند و با انتخاب و تائید کادر مربی گری به بازی بروند که با این طرح میزان محبوبیت هر کدام از بازیکنان در هر دو تیم مشخص خواهد شد.

قرار است بازی در شهر بیله‌فلد آلمان انجام شود ولی در صورتی که استادیوم دیگری با ظرفیت زیاد تر برای میزبانی از این بازی اعلام آمادگی کند این احتمال وجود دارد که بازی در شهر دیگری برگزار شود.

هواداران دو تیم قصد دارند با این کار ، ترکیب مورد نظر خود برای این بازی که برای بار اول در تاریخ در خارج از کشورایران برگزار می‌شود، ترکیب مورد نظر خود را اعلام کنند.

بنابر پیش‌بینی‌ها، ایرانی‌های مقیم کشورآلمان و بعضی از کشورهای قاره اروپا قصد دارند حضورعظیمی برای تماشای این بازی داشته باشند.