اثرات مثبت دولت جدید کانادا بر مهاجرت سرمایه گذاری

تاریخ ثبت خبر :3/27/2016

هفته گذشته موسسه ائوری کپیتال (Auray Capital) بزرگترین و با اعتبار ترین ارگان مالی مورد تایید اداره مهاجرت استان کبک، تعداد محدودی از شرکتهای حقوقی مهاجرت به کانادا که سابقه همکاری قبلی با این ارگان داشتند را دعوت به حضور در جلسه ای کرد و پیشنهاد همکاری به منظور انجام قسمت مالی پرونده های مهاجرتی موکلان سرمایه گذاری کبک را ارایه داد..

موسسه ائوری کپیتال  که نام سابق آن دژاردنس (Desjardins)  بود به دلایل مختلف از قبیل قدمت و سابقه طولانی، پشتوانه مالی مستحکم، و همینطور بکارگیری افسرهای سابق مهاجرت کبک و وکلای با تجربه برای بررسی و تایید پرونده های سرمایه گذاری کبک قبل از ارسال نهایی به اداره مهاجرت، همواره انتخاب  اول خانم الیزا مشتاقی نژاد برای انجام قسمت مالی پرونده موکلان خود بود. اما در چند سال اخیر به دنبال تحریم های شدید دولت کانادا بر علیه ایران که مانع از انتقال وجه سرمایه گذاری موکلان ایرانی به کانادا شده بود، مانند تمام ارگانهای مالی وابسته به اداره مهاجرت کبک، موسسه ائوری کپیتال نیز از قبول پرونده های ایرانی خودداری کرد. 

خوشبختانه با روی کار آمدن دولت جدید، شرایط روز به روز برای متقاضیان ایرانی در حال مساعد تر شدن است و دعوت موسسه ائوری کپیتال به همکاری با شرکتهای مهاجرتی ایرانی و قبول پرونده های سرمایه گذاری ایرانی از این حقیقت خبر می دهد. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استان کبک در حال حاضر بهترین و کم هزینه ترین روش مهاجرتی سرمایه گذاری در بین برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری کشورهای قابل مقایسه با کانادا مانند آمریکا می باشد. 

پذیرش امسال اداره مهاجرت کبک برای پرونده های سرمایه گذاری تا ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۶ (حدود ۶۰ روز دیگر) ادامه خواهد داشت و خوشبختانه  در حال حاضر ظرفیت پذیرش پرونده تکمیل نشده است. از آنجا که تکمیل پرونده سرمایه گذاری کامل و با کیفیت بالا زمانبر است، در صورت تمایل به تشکیل و ارسال پرونده در دوره پذیرش امسال سریعتر با ما تماس بگیرید تا لیست مدارک مورد نیاز به شما ارایه شود.  

جزییات مهاجرت به روش سرمایه گذاری استان کبک کانادا