ضیافت افطار نخست وزیر کانادا با حضور میر محمدی و خاوری

تاریخ ثبت خبر :7/3/2016

جاستین ترودو در این مراسم باشکوه از آشنایی با میرمحمدی که در روزهای اخیر از طریق ترکیه وارد این کشور شده بود ابراز خرسندی کرد و گفت: من انتظار داشتم جناب میرمحمدی مانند آقای خاوری با مبلغ ۳هزارمیلیارد تومان به عنوان شهروند کانادا در محله بریدل پت اسکان می یافت امیدوارم با فروش خودروهای سایپا این رقم را افزایش دهد.

 نخست وزیر کانادا اظهار داشت: خریداران خودروهای ایران خودرو نگران پول خود نباشند چرا که تمامی بانکهای کانادا و اتحادیه اروپا همانطور که از پولهای جناب خاوری محافظت می‌کنند از پول های جناب میرمحمدی محافظت خواهند کرد و سرمایه‌گذاری مردم بلوچستان در این خصوص کمک به صنعت خودروسازی داخلی است.

 وی گفت: کسانی که احساس می کنند سرمایه شان را هدر داده‌اند شماره حساب خود را به بانک مرکزی کانادا اعلام نمایند پولشان را از شعب بانک ملت راسک، بانک ملی پیشین و بانک صادرات ایرانشهر دریافت نمایند.

جاستین ترودو با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر سرمایه گذاری بیشتر از هزار میلیارد تومان از طریق جناب میر محمدی  در سطح کانادا را شنیده ایم افزود: آقای میر محمدی رقم بالاتر از هزار میلیارد تومان را تکذیب می کند و حتی حاضر است جنتلاک بخورد که بیشتر از رقم را دریافت نکرده است.

 میرمحمدی نیز در این مراسم از سرمایه‌گذاری مردم بلوچستان در راستای کمک به صنعت خودرو سازی کشور تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: مرحله بعدی سرمایه‌گذاری جهت کمک به شرکت خودروسازی سازی ساپیا با شرایط بهتر از ایران خودرو را آغاز خواهیم وامیدواریم مردم شریف بلوچستان همانند ایران خودرو استقبال کنند.

 میر محمدی گفت: من ودوست ارزشمندم جناب خاوری در وصیت نامه خود نوشته ایم در صورت فوت مان در کشور پهناور کانادا ما را در ایران دفن کنند و جسد جناب خاوری در قطعه نام آوران بهشت زهرای تهران وجسد من در یکی از شهرهای بلوچستان ترجیحا محل سکونت آقایان عبدالرشید درخانی و نجم الدین حسینی دفن شود و مقبره من بعنوان امامزاده میرمحمدی محلی برای زیارت وشفای مردم باشد.

"خبرخوان وبسایت مهاجرت ایرانی"