آلمان بر اجرای دقیق برجام توسط آمریکا تاکید دارد

تاریخ ثبت خبر :7/27/2017

میکائیل کلور‌برشتولد در آئین افتتاح نیروگاه خورشیدی 2 مگاواتی کرمان که با حضور چیت‌چیان وزیر نیرو برگزار شد، اظهارداشت: نام آلمان بیشتر از هر کشوری با انرژی‌های تجدیدپذیر عجین شده است.

سفیر آلمان با ابراز خرسندی از سفر به کرمان و حضور در مراسم افتتاحیه نیروگاه خورشیدی گفت: بسیار خوشحالم که شرکت‌های آلمانی در زمینه انرژیی‌های تجدیدپذیر پیشرفت کردند و امروز دانش فنی خود را به ایران آوردند.

وی با بیان اینکه آلمان کشور تحول اقتصادی است خاطرنشان کرد: از همکاری اقتصادی بین آلمان و ایران بسیار خوشحال هستیم و امروز بزرگترین نیروگاه خورشیدی ایران با همکاری شرکت‌های اقتصادی دو کشور افتتاح شد.

کلور‌برشتولد با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در زمینه انرژی‌های خورشیدی تنها به آفتاب نیاز ندارد، گفت: سرمایه‌گذاری به خوش‌بینی و اعتماد نیاز دارد که ما به ایران خوش‌بین بوده و کاملا اعتماد داریم.

سفیر آلمان با اشاره به اینکه آلمان بر اجرای دقیق برجام توسط آمریکا تاکید دارد گفت: اجرای دقیق برجام باعث افزایش اعتماد متقابل در دنیا می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مصمم هستیم راهی را که آغاز کردیم باید ادامه پیدا کند افزود: شاید توقعات دو طرف در اجرای برجام بیش از این باشد اما نشانه‌های مثبتی از برجام ایجاد خواهد شد.